Informacje ogólne o aplikacji

Aplikacja kurierska WOLT to usługa, która umożliwia zamawianie posiłków z restauracji oraz zakupów w sklepie za pomocą smartfona. Aplikacja łączy klientów, restauracje, sklepy i kurierów, którzy dostarczają zamówienia w wybrane miejsce. Aplikacja WOLT jest dostępna w wielu miastach w Polsce i na świecie.

Aplikacja WOLT ma dwie wersje: dla klientów i dla kurierów. Klienci mogą wybierać spośród różnych opcji gastronomicznych i sklepowych, płacić za zamówienia online i śledzić status dostawy na mapie. Kurierzy mogą zarabiać pieniądze za realizowanie zamówień w dowolnych godzinach, korzystając z własnego pojazdu i sprzętu.

Aplikacja dla kurierów ma nazwe Wolt Courier Partner i jest do pobrania na urządzenia Android oraz iOS.

Całe przydatne F.A.Q znajduje się na stronie Wolta

Jak zostać kurierem?

Plusy i minusy aplikacji

Prezentacja aplikacji

Hotspoty

Hotspoty sa to obszary gdzie najczesciej w danym miescie wpadaja zamowienia. Niebieska strefa, to strefa dostarczania i dzialania aplikacji Strona ze hotspotami znajduje sie ponizej: https://woltpartners.pl/ - należy kliknąć dane miasto aby zobaczyć

Na przykładzie Gdyni.

(obszar zaznaczony na różowo, to hotspoty, reszta to obszar dostaw)

Jak mogę dostarczać w innym mieście?

Na Wolt aby dostarczać w innym miescie niż jeździmy domyślnie trzeba zgłosić taką chęć na support. Wolt nie ma dedykowanej opcji w aplikacji na to.

Trzeba zrobić to w ten sposób: Support -> Informacje o koncie i zmiany -> Zmień numer telefonu / e-mail. Tutaj napiszmy naszą prośbę o zmianę miasta.

Jak rozpoznać podwójne zamówienie?

Obecnie Wolt wyświetla w przypadku zamówień podwójnych od razu informacje o dwóch punktach do odbioru i stawkę za całość, również w podsumowaniu traktowane jest to jako jedna pozycja.

Dodatkowo podczas pojedyńczych zamówień jest możliwość otrzymania dodatkowego przy starych zasadach, czyli w momencie akceptacji może wskoczyć kolejne.

Zdarzają się dwa różne zamówienia do tego samego klienta, wtedy Wolt w jasny sposób informuje o takiej sytuacji, lecz u klienta trzeba “przeklikać” dwie osobne dostawy.

Zamówienia gotówkowe

Zamówienia gotówkowe to nowość w Wolt, które działają obecnie w całej Polsce.

Pełne FAQ znajdziecie tutaj: https://woltpartners.pl/help-center-pl/#faq-9

Całe FAQ AirCash znajdziecie tutaj: https://woltpartners.pl/help-center-pl/#faq-8

Dodatkowo, gotówkę obracamy tylko na linii kurier - klient, czyli wydajemy resztę klientowi i zbieramy od niego gotówkę. W RESTAURACJI NIGDY NIE PŁACIMY!

Jeśli natrafisz na zamówienie gotówkowe, łatwo je rozpoznasz po specjalnie ikonie z napisem “Cash”. Przed zaakceptowaniem takiego zamówienia pamiętaj, aby mieć przy sobie odpowiednią ilośc reszty do wydania dla klienta.

Dodatkowo, do obsługi tych zamówień potrzebne jest aktywne konto w aplikacji (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.aircash.aircash)[Aircash], dzięki któremu możesz bezpiecznie dokonywać wpłat gotówki.

Musisz posiadać resztę przy zamówieniach gotówkowych.

Minimalna kwota, jaką powinieneś mieć przy sobie to 45zł. Pozwoli Ci to na bezproblemowe wydawanie reszty klientom.

Przede wszystkim, zwróćcie uwagę, że jeśli kwota gotówki którą macie przy sobie przekroczy 300zł, Wasze konto automatycznie przełączy się w tryb offline. W praktyce oznacza to, że nie będziecie mogli przyjmować kolejnych zamówień, dopóki nie zmniejszycie tej kwoty dokonując wpłaty przez aplikację Aircash.

Jak się przygotować do przyjmowania zamówień gotówkowych?

Nic skomplikowanego. Wystarczy, że:

Następnie:

  1. Kliknijcie w aplikacji Aircash opcję “Rynek”
  2. Z listy wybierzcie Wolt.
  3. Podajcie swoje ID Kuriera.

Gdzie sprawdzę swoje ID kuriera w Wolt?

W aplikacji Wolt Partner: Support Wolt -> Informacje o koncie/Zmiana danych -> Mój Courier ID

lub

Support Wolt -> Zamówienia gotówkowe -> Zamówienia gotówkowe - Jak zrobić offloading

Aplikacja AirCash

Należy pobrać aplikacje na telefon, a następnie utworzyć konto

Instrukcja AirCash

Jak wpłacić gotówkę przez AirCash?

Jak wpłacić gotówkę przez AirCash